Kontakta oss
Är du hyresgäst hos oss på Poseidon och har en fråga? Du kanske hittar svaret på din fråga här: Vanliga frågor och svar.
Kundservice
Kundservice ligger vid Olskrokstorget, Redbergsvägen 12 och har öppet för besök måndag – fredag kl 09-15 med stängt för lunch kl 12-13. Har du en allmän fråga så kan du ringa på telefon 031-332 10 00 kl 8.00 – 16.00 helgfria vardagar.
Akuta fel
Med ett akut fel menar vi ärenden som inte kan vänta till nästa arbetsdag, till exempel att vattnet sprutar, att lägenheten är strömlös eller att kyl/frys inte fungerar eller fel på hissen. Är ditt ärende inte akut, fyll i serviceanmälan på Mina sidor så tar vi kontakt med dig.
Vid fel på hissen – ring vår hissjour dygnet runt på tel 031–718 18 98.
Har du ett annat allvarligt akut problem, ring oss på 031–332 10 00 kl 8.00 – 16.00.
På helger eller kvällar efter kl 16.00, ring vår Fastighetsjour: 031–80 50 75.
Störningar
På journumret 031-80 50 75 når du även Störningsjouren, som rycker ut och hjälper till vid störningar på kvällar, nätter och helger.
Serviceanmälan lokalhyresgäster
Behöver du göra en serviceanmälan som gäller fel i lokalen? Kontakta oss via mejl på info@poseidon.goteborg.se.
Kontaktinfo
Växel: 031–332 10 00
Mejl: info@poseidon.goteborg.se
Leveransadress: Rullagergatan 6A, våning 3
Öppettider: Mån–fre kl 08.00–16.00
Organisationsnummer: 556120–3398
Postadress: Box 1, 424 21 Angered
Webbplats: poseidon.goteborg.se
Ansvarig utgivare: Linda Thorsson, kommunikationschef
Klicka här för att läsa om tillgänglighet i lokalen